Jautājumi domei


Uzdod jautājumu!




Pilsēta | Pilsētas ziņas

Pilsētas ziņas

11-07-2016

Sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanas kvalitātes novērtējuma analīze


No 2016.gada 19.maija līdz 2016.gada 24.jūnijam AS „Daugavpils satiksme” mājas lapā www.satiksme.daugavpils.lv tika veikta aptauja par „Sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanas kvalitātes novērtējumu”.

Aptaujā piedalījās 190 respondentu, no kuriem 72 – vīrieši (38%) un 118 – sievietes (62%), kuru vidējais vecums ir 35 gadi (visjaunākajam respondentam – 13 gadi, visvecākajam – 75 gadi).

Pārsvarā respondenti izmanto sabiedrisko transportu braucieniem uz/no darba (45% - tramvajs, 42% - autobuss) katru dienu (24% - tramvajs, 28% - autobuss).

Tīrība un kārtība tramvaju vagonos un autobusu salonos apmierina attiecīgi 72% un 66% respondentu (neapmierina 14% - tramvajos, 22% - autobusos);

Ar konduktoru atsaucību un laipnību ir apmierināti attiecīgi 60% un 55% respondentu (neapmierina 22% - tramvajos, 25% - autobusos);

Biļešu cenas sabiedriskajā transportā apmierina 67% respondentu, neapmierina 18% - tramvajos, 19% - autobusos);

Respondentus apmierina tramvaju un autobusu kustības precizitāte, attiecīgi 77% un 71% (neapmierina 9% - tramvajos, 16% - autobusos);

Tramvaju un autobusu kustības biežums apmierina attiecīgi 68% un 55% respondentu (neapmierina 18% - tramvajos, 31% - autobusos), bet informācijas pieejamība par tramvaju un autobusu kustības sarakstu izmaiņām apmierina attiecīgi 54% un 50% respondentu (neapmierina 23% - tramvajos, 24% - autobusos).

Kā redzams, pārliecinošs respondentu pārsvars vērtē pakalpojumu kvalitāti kā apmierinošu.

Zināmas grūtības respondentiem sagādāja AS „Daugavpils satiksme” darbinieku operatīvās reaģēšanas avārijas situācijās un Wi-Fi pieejamības vērtēšanā.

Kopumā, vērtējot 9 sabiedriskā transporta pakalpojumu kvalitātes rādītājus, tikai 18% no respondentiem izteica savu neapmierinātību par tramvaju pakalpojumiem un 23% - par autobusu pakalpojumiem.

Salīdzinot ar iepriekš veiktas aptaujas „Sabiedriskā transporta (tramvajs) pakalpojumu sniegšanas kvalitātes novērtējumu tramvaju līnijas rekonstrukcijas apstākļos” rezultātiem, negatīvo atbilžu skaits samazinājās par 13%, respondentu skaits palielinājās par 38% jeb par 73 cilvēkiem.




Atpakaļ