06-07-2017
6. jūlijā Finanšu komitejas sēdē tika izskatīts jautājums par jauno struktūrvienību – Domes priekšsēdētāja biroju. Jautājums apstiprināts arī ārkārtas Domes sēdē.
Lēmums par biroja izveidošanu pieņemts balstoties uz Valsts pārvaldes iekārtas likuma pamata, kurš nosaka organizēt valsts pārvaldi pēc iesējas efektīvāk, un, ja nepieciešams, pilnveidojot to.
Birojs būs tieši pakļauts Domes priekšsēdētājam. Biroja uzdevumi – pilsētas priekšsēdētāja darba organizēšana, komunikācija ar pilsētas iedzīvotājiem un masu medijiem, Domes priekšsēdētāja pienākumu pildīšanai nepieciešamās informācijas apkopošana un analizēšana un citi uzdevumi.
Biroja darbinieku sastāvs tiks apstiprināts tuvākajā laikā.
Struktūrvienība strādās apstiprinātā pašvaldības budžeta ietvaros.