17-02-2017
Elektroniskā rindas regulēšanas sistēma Q-net, kura ir uzstādīta jaunajā Sociālā dienesta Klientu apkalpošanas centrā Lāčplēša iela 39, ļauj veikt ikdienas klientu apkalpošanas procesa monitoringu un analizēt statistiku.
2017.gada 14. februārī, otrajā Centra darbības dienā, klientiem tika izsniegti 200 taloni, bet sociālie darbinieki paspēja pieņemt 170 cilvēku. Pārējiem 30 klientiem tika piedāvāts pieteikties pieņemšanai citā dienā. Bet papildus šiem 170 klientiem, 14. februārī tika pieņemti bez taloniem tie klienti, kam sociālie darbinieki iepriekš norādīja atnākt uz pieņemšanu šajā dienā. Šādu klientu bija 19. Tātad, kopā 14.februārī klātienē sociālie darbinieki pieņēma 189 klientus. Iespēju, negaidot pieņemšanu, iesniegt Centra infopunktā iesniegumus un izdevumu apliecinošus dokumentus medikamentu iegādes izdevumu kompensācijai izmantoja 25 cilvēki. 9 iesniegumi tika saņemti elektroniski. Tādejādi, kopā 14.februārī Sociālā dienesta Klientu apkalpošanas centrā Lāčplēša iela 39 sociālie darbinieki saņēma 223 klientu iesniegumu.
Turklāt elektroniskā sistēma ļauj redzēt vidējo klientu gaidīšanas laiku rindā un vidējo klientu apkalpošanas laiku. 14. februārī vidējais gaidīšanas laiks bija 1 stunda 40 minūtes, bet vidējais klienta apkalpošanas laiks - 15 minūtes. Bez tam, var redzēt statistiku, proti, pēc kādiem sociālās palīdzības veidiem vēršas klienti. 14. februārī visvairāk klientu vērsušies pēc atlaižu kartēm braukšanai sabiedriskajā transportā - 57 cilvēki. Vidējais šādu klientu apkalpošanas laiks – 4 minūtes.
15. februāra rezultāti : tika izsniegti 159 taloni un klātienē tika pieņemti visi šie klienti. 9 klienti atnāca pēc iepriekšējās vienošanās, iesniedza iesniegumus infopunktā 35 cilvēki. Elektroniskos iesniegumus šajā dienā iesniedza 16 klienti. Kopā – 219 iesniegumi.
16. februārī tika izsniegti 157 taloni , pieņemti visi. Atnāca pēc vienošanās 5 klienti, iesniedza iesniegumus infopunktā 37 cilvēki. Elektronisko pieteikumu - 10. Kopā - 209 iesniegumi.
2017. gada statistika - no 1. janvāra līdz 16.februārim tika saņemti 9043 iesniegumi, no tiem jau ir atbildēts uz 7093 iesniegumiem.
Iesniegumu raksturojums :
- komunālo pakalpojumu apmaksai - 916
- siltumenerģijas apmaksai – 1446
- kurināmā (malkas) iegādei– 436
Sociālais dienests aicina klientus aktīvāk pieteikties sociālajai palīdzībai elektroniski. To var darīt gan individuāli, gan ar divu Klientu apkalpošanas centrs darbinieku palīdzību, praktiski, bez rindas. Lai noformētu iesniegumu elektroniski, līdzi jābūt internetbankas kodu kartei.
Daugavpils pilsētas pašvaldības iestāde “Sociālais dienests” informē, ka Sociālā dienesta Klientu apkalpošanas centrā Lāčplēša iela 39 klientus pieņem pēc šāda grafika :
Pirmdiena 8.00 -12.00, 13.00 -17.30
Otrdiena 8.00 -12.00, 13.00 -16.30
Trešdiena 8.00 -12.00, 13.00 -16.30
Ceturtdiena 8.00 -12.00, 13.00 -16.30
Piektdiena 8.00 -12.00 (pēc iepriekšējā pieraksta pie konsultanta klātienē vai pa tālr. 654-49907 vai 654-49908)
Informāciju sagatavoja Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādes “Sociālais dienests” sabiedrisko attiecību un e-pakalpojumu speciālists Marina Gorkina.