21-01-2016
21. janvārī stratēģiju skatīja deputāti Izglītības un kultūras jautājumu komitejā un Finanšu komitejā. Bet galīgo lēmumu deputāti pieņems Domes sēdē.
Aģentūras vīzija: Daugavpils – tūristiem pievilcīgs ceļojuma galamērķis visos četros gadalaikos, kur ir daudzveidīgi, inovatīvi un ilgtspējīgi tūrisma produkti, kvalitatīvi tūrisma un informatīvie pakalpojumi, kā arī attīstīta, tūrisma nozari atbalstoša infrastruktūra. Savukārt Aģentūra ir radošu un aktīvu cilvēku kolektīvs, kura darbības pamatā ir tūrisma profesionāla pārvaldība, kas balstās uz kvalitāti, ilgtspējību, pieredzi un tās gūšanu, individualizāciju un augstu pievienoto vērtību.
Aģentūras misija: Veidot Daugavpili kā atpazīstamu un pievilcīgu ceļojuma galamērķi, pozicionējot to kā Latgales ekonomiskās attīstības, kultūras un kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanas centru, kur ir inovatīvi un ilgtspējīgi tūrisma produkti, attīstīta tūrisma infrastruktūra un kvalitatīvi tūrisma pakalpojumi.
Ņemot vērā Aģentūras izveidošanas mērķus, tiek izvirzīts vidējā termiņa darbības stratēģijas pamatmērķis – veicināt tūrisma nozares attīstību Daugavpils administratīvajā teritorijā un veidot Daugavpils pilsētas kā pievilcīga tūrisma galamērķa atpazīstamību.
Stratēģijā ir izvirzīti Aģentūras galvenie darbības virzieni:
Lai īstenotu šos darbības virzienus ir izstrādāts rīcības pasākumu plāns un noteikti galvenie mērķi, uzdevumi, aktivitātes izvirzīto mērķu sasniegšanai, kā arī noteikti kvantitatīvie rādītāji aktivitāšu izvērtēšanai.
Aģentūras rīcības pasākumus īstenos katra gada piešķirtā budžeta līdzekļu ietvaros un atkarībā no Aģentūras gūtajiem ienākumiem un citu finansēšanas līdzekļu piesaistes iespējām.
Sabiedrisko attiecību un mārketinga nodaļa.