13-02-2018
Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādes "Sociālais dienests" Klientu apkalpošanas centrs Lāčplēša ielā 39 uzsāka darbu 2017.g. 13 februārī.
Klientu apkalpošanas centrā klienti var iesniegt iesniegumus trūcīgās vai maznodrošinātās ģimenes/personas statusa piešķiršanai, kā arī noformēt visus Daugavpils pašvaldības sociālo pabalstu un materiālā atbalsta veidus. 2017. gadā centrā tika pieņemti 24526 klienti. Elektroniskās rindas sistēmas datu analīze liecina, ka vidēji dienā katrs sociālais darbinieks pieņem 14 klientus. Šobrīd Lāčplēša ielā 39 iedzīvotāju pieņemšanu veic 20 sociālie darbinieki. Notiek uzņemšana sociālās palīdzības jautājumos arī citos mikrorajonos : Liepājas ielā, 4 (3 darbinieki) un Šaurā ielā 28 (1 darbinieks ), kā arī Vienības ielā 8 (2 darbinieki).
Centra darbinieki palīdz klientiem iesniegt iesniegumus elektroniski. Lai to izdarītu, līdzi jābūt klienta interneta bankas kodu kartei. 2017. gadā iedzīvotāji sākuši aktīvāk izmantot šo iespēju, gada laikā tika saņemti 1932 elektronisko iesniegumu (2016.gadā - 792)
Sociālā dienesta Sociālās palīdzības nodaļu centrā atrodas arī Latvijas Sarkanā Krusta Daugavpils nodaļa (ieeja no pagalma), kurā personas ar trūcīgo statusu un personas, kuras nonākušās krīzes vai ārkārtas situācijā, var saņemt palīdzības komplektus no ES.
Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādes “Sociālais dienests” Klientu apkalpošanas centrā Lāčplēša iela 39 klientus pieņem pēc šāda grafika :
Pirmdiena 8.00 -12.00, 13.00 -17.30
Otrdiena 8.00 -12.00, 13.00 -16.30
Trešdiena 8.00 -12.00, 13.00 -16.30
Ceturtdiena 8.00 -12.00, 13.00 -16.30
Piektdiena 8.00 -12.00 (pēc iepriekšējā pieraksta pie konsultanta klātienē vai pa tālr. 654-49907 vai 654-49908)